Перші результати експерименту НАСА на близнюках-космонавтів здивували вчених

Рекламний блок

У 2015 і 2016 роках в НАСА проводили унікальний експеримент на близнюках-космонавтів, під час якого один з них перебував у космосі, а інший був на Землі. На днях були опубліковані перші ранні результати цього дослідження.эксперимент

Експеримент на близнюках

В експерименті брали участь близнюки Скотт Келлі і його брат Марк. Скотт провів рік на Міжнародній космічній станції (МКС) в період з березня 2015 року по березень 2016-го, в той час як його брат Марк залишався на Землі. Протягом цього часу на кожному з них проводилися випробування, метою яких було порівняти генетичні відмінності між чоловіками.близнецы

Одна з головних причин для виконання дослідження - вивчення того, як довгостроковий космічний політ впливає на організм людини. Незважаючи на те що протягом десятиліть ми постійно відправляємо людей в космос, фізичні і психічні зміни, які відбуваються з ними, досі недостатньо вивчені. Результати дослідження мають вирішальне значення для майбутніх довгострокових місій, таких як польоти на Марс.наса

Попередні результати

Попередні результати були представлені 26 січня в Галвестоне, штат Техас, в рамках програми НАСА Human Research. Дослідники виявили, що теломери Скотта зросли більше, ніж у його брата, що виявилося несподіванкою для вчених.

«Ці результати виявилися протилежними тому, що ми припускали», - говорить Сьюзан Бейлі, радіаційний біолог в Університеті штату Колорадо в Форт-Коллінз.эксперимент

Довжина теломерів Скотта нормалізувалася досить швидко після того, як він повернувся на Землю, але на даний момент причини цього невідомі. Окреме дослідження, яке планують завершити в 2018 році, буде розслідувати, чому це сталося.

Зміни також були помічені в ДНК близнюків. Зокрема, метилювання ДНК у Скотта виявилося менше. Це процес, при якому молекули, звані метильными групами, додаються до ДНК. На думку дослідників, це було менш дивним, ніж знаходження теломерів.близнецы

Перші рецензуються документи про дослідження на близнюках повинні з'явитися в кінці цього або наступного року. Але вже з ранніх висновків стає ясно, що їх читання буде дуже цікавим.

Рекламний блок